Veelgestelde Vragen

Verzending & Levering

Ik heb een bestelling geplaatst. Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Zodra je bestelling is klaargemaakt, ontvang je van ons een bevestiging per e-mail met daarin een Track&Trace code van PostNL. Hiermee kun je de bestelling online volgen en wordt er aangegeven wanneer je het pakket kunt verwachten. Houd deze e-mail en informatie dus altijd goed in de gaten

Mijn bestelling is retour gezonden, wat nu?

Wanneer je pakket is geretourneerd kan dit verschillende redenen hebben. Deze redenen staan vaak aangegeven in de online Track & Trace-informatie die je van ons hebt ontvangen.

Indien het pakket niet geleverd kan worden, verzoeken wij je de adresgegevens te controleren. Daarnaast kan het pakket beschadigd zijn geraakt tijdens transport. In beide gevallen verzoeken wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Ik ben niet thuis ten tijde van de levering, wat nu?

Indien je niet thuis bent ten tijde van de levering, zal PostNL het pakket proberen af te geven bij één van de buren.

Lukt dit niet? Dan volgt er een tweede bezorgpoging of wordt het pakket naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie gebracht. Je ontvangt hiervan een bericht in de brievenbus.

Houd daarnaast de Track & Trace-informatie goed in de gaten.

Kan ik mijn pakket laten leveren op een alternatief adres?

Het is mogelijk om je bestelling op een alternatief adres te laten leveren. Tijdens het bestelproces kun je kiezen voor de bezorging op een alternatief adres. Wanneer je deze optie aanklikt kun je vervolgens het alternatieve bezorgadres invoeren.

Retourneren

Wanneer mag een artikel geretourneerd worden?

Je kunt een artikel alleen retourneren wanneer:

  • Het artikel compleet en ongeopend is.
  • Het artikel niet beschadigd of kapot is. (in originele staat)
  • Het product voorzien is van de fabrieksverpakking.

Uitzonderingen:

  • Cadeaubonnen of andere tegoeden zijn niet inwisselbaar voor geld.

Moet ik verzendkosten betalen voor het retourneren?

De retourkosten bedragen € 3,50 indien je kiest voor terugstorten van het aankoopbedrag.

Tegoeden die zijn ontstaan door het verzilveren van een kortingscode, worden weer in de vorm van een kortingscode toegekend.

Voor onderstaande uitzonderingen hoef je geen verzendkosten te betalen:

  • Je hebt een verkeerd product ontvangen.
  • Het product is kapot geleverd.

Wat is de status van mijn retourzending?

Zodra je pakket retour is ontvangen, streven wij ernaar je retourzending binnen drie dagen af te handelen. De verwerking van je retourzending kan maximaal 14 dagen duren.

Ik wil mijn product omruilen, is dit mogelijk?

Het omruilen van producten is helaas niet mogelijk. Mocht je een nieuwe bestelling willen plaatsen dan adviseren wij van te voren contact op te nemen met de klantenservice voor een kortingscode.

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling bij Dhoekie

Bestellen bij Dhoekie is erg simpel! Wanneer je een keuze hebt gemaakt en weet welke producten je wilt bestellen, dan voeg je deze toe aan de winkelwagen door op de bestelknop te drukken.

Nadat je op de bestelknop hebt gedrukt, zie je rechts bovenin het scherm dat het product is toegevoegd aan je winkelwagen. Vervolgens kun je de winkelwagen openen en de bestelling afronden door de stappen in het bestelproces te volgen. 

Mocht je hulp of productadvies willen hebben dan horen wij het graag. Hiervoor kun je contact opnemen met de klantenservice. Wij helpen je graag verder!

Kan ik ook zakelijk bestellen?

Speciaal voor webshops en winkels hebben wij ook een groothandel mogelijkheid. 

voorwaarden:

  • Geldig Kvk-nummer
  • Geldig Btw-nummer

Voor vragen over groothandel kun je een e-mail sturen naar info@dhoekie.nl 

Ik heb nog geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat nu?

Dat kan verschillende redenen hebben. Heb je de spambox van je e-mail al bekeken? Als je de bevestiging niet kunt vinden in je e-mail, dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice zodat wij voor je kunnen kijken wat er aan de hand is.

Kan ik mijn bestelling annuleren/wijzigen?

Zodra je order is geplaatst, wordt deze ook meteen voor je klaargemaakt. Het is daarom helaas niet mogelijk om een afgeronde bestelling te annuleren. Mocht je vragen hebben, dan kun je altijd contact met ons opnemen of een chat starten als wij online zijn.

Betalen

Welke betaalmethodes zijn er bij Dhoekie?

Bij Dhoekie kun je via Ideal of bankoverschrijving betalen.

Kiest u voor betalen via bankoverschrijving dan word het artikel pas verzonden bij volledige ontvangst van de betaling.

Voor vragen neem contact gerust contact met ons op.

Zijn de prijzen die jullie hanteren inclusief BTW?

Ja, alle weergegeven prijzen zijn inclusief BTW.

Ik heb nog geen bevestiging ontvangen. Is mijn bestelling goed ontvangen?

Indien je geen bevestiging hebt ontvangen van je bestelling, dan verzoeken wij jou vriendelijk contact op te nemen met de klantenservice. Het kan maximaal een half uur duren voordat je de bevestiging ontvangt.

Vragen over mijn factuur

Al onze bestellingen worden verzonden inclusief een pakbon. Zodra je bestelling is geplaatst, ontvang je van ons een factuur van je bestelling. Hierop staat niet automatisch de BTW apart vermeld.

Mocht je een BTW factuur willen ontvangen, dan is dit uiteraard mogelijk. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Hoelang duurt een betaling via de optie ‘Bankoverschrijving’?

Wanneer je kiest voor de betaalmethode ‘Bankoverschrijving’ kan het 2-3 werkdagen duren voordat de betaling is ontvangen. 

Let wel, in het weekend worden er geen overschrijvingen gedaan. Deze betalingen worden op maandag en dinsdag verwerkt.

Twijfel je of de overschrijving goed is gegaan? Stuur ons dan een betalingsbewijs. Het bewijs dient de volgende informatie te bevatten: 

  • Rekeningnummer waarvan het bedrag is afgeschreven
  • Tenaamstelling rekening
  • Datum afschrijving
  • Bedrag

Ik ben het ordernummer vergeten te vermelden bij mijn overschrijving, wat nu?

Goed dat je dit hebt gezien! Wanneer het ordernummer niet vermeld is bij de betaling dan kunnen wij de betaling helaas niet koppelen aan je bestelling. Dit omdat wij op dat moment niet weten bij welke bestelling de desbetreffende betaling hoort. Om dit voor je op te lossen kun je het beste een betaalbewijs toesturen naar info@dhoekie.nl. Het betaalbewijs dient de volgende gegevens te bevatten:

  • Rekeningnummer waarvan het bedrag is afgeschreven
  • Tenaamstelling rekening
  • Datum afschrijving
  • Bedrag

 Ik heb betaald via overschrijving, maar mijn factuur staat nog niet in mijn account. 

 Zodra wij het bedrag van de bestelling hebben ontvangen, krijg je van ons een bericht met daarin je factuur. Vanaf dat moment is je order ook terug te vinden in je account. 

Vragen over mijn factuur

Al onze bestellingen worden verzonden inclusief een pakbon. Zodra je bestelling is geplaatst, ontvang je van ons een factuur van je bestelling. Hierop staat niet automatisch de BTW apart vermeld.

Mocht je een BTW factuur willen ontvangen, dan is dit uiteraard mogelijk. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Heeft U Een Andere Vraag?